Felicia Karlström - storasysteralskarmode

PICTURES.

2009-09-09 @ 21:05:00 Publicerad i Allmänt,




Var ut för en stund sen, fotograferade bilderna [ovan]. Rätt nöjd.

Jag har ringt angående prao-plats idag. Jag ska praoa hos en fotograf. Kanske. Jag ska ringa
imorgon. Så vi får hoppas! Idag har jag varit i skolan som vanligt, tråkigt. Jag höll på att dö
sista lektionen, av trötthet! Annars har jag pluggat.. pluggat... och pluggat. Jag har läst en
bok och pluggat engelska och hemkunskap. Nu ska jag kolla på IDOL!

Ha en trevlig kväll, svarar på kommentarerna senare!

Peace
Felicia

Kommentarer

Postat av: Julia tb

Publicerad 2009-09-09 21:48:40

Älskar dina bilder Felicia, så himla underbara!



SV: Åh vad härligt att höra! Jag vet:D Michael Jackson är min idol och har varit det i hela mitt liv, han är min gud och det finns ingen annan artist i mitt liv;) We are the world är jättebra, trots att det inte är "hans" låt från början gör han den så himla bra! han är bäst!



Jag tror också att detta året blir jättebra! Vi får hoppas det iallfall!:) Tack så otroligt mycket förresten! Lycka till med skolna och ha det bäst Felicia! Många pussar till dig<3

Postat av: Micaela

Publicerad 2009-09-09 22:32:24

Gillar första bilden!! :)



Sv: Jodå, det är bra. Har ju varit sjuk 2-3 dagar men nu är jag äntligen frisk så jag är på topp! :) Hur är det med dig?

Kramkram

Postat av: isabelle

Publicerad 2009-09-10 08:23:44

svar: tack så mkt! :D jag håller på att lägga in bilder på datorn och vänta på plattången! XD hahaha. själv?

Postat av: Sandra Marinoni

Publicerad 2009-09-10 09:44:22

sv; hehe, så skönt :D

haha, kunde förstå att du skulle önska det ;D

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-10 10:03:51

åh, bilderna! <3

Postat av: Anja

Publicerad 2009-09-10 11:22:30

Svar:

tack så mycket! Ikväll vet jag inte, har nog inga planer... Själv?

Postat av: elisabeth och charlina

Publicerad 2009-09-10 14:33:10

sv: joo tror ja ska göra de asså, man måste ju testa nya grejer i livet ;)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-10 15:28:24

Vad kul, lycka till med praoletandet! :D

Snygga bilder, som vanligt! (:



Svar: Allt är bra med mig. :D själv då?

Tack så mycket, okej. (;

Postat av: Frida

Publicerad 2009-09-12 11:42:02

jättefint! :) jahejpådef:) det är bra, själv? och tycker du jag ska byta blogg till phbyfr.blogg.se? :*<3

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv