Felicia Karlström - storasysteralskarmode

QUESTIONS!

2009-10-26 @ 13:29:00 Publicerad i ,



1. Vad är det pinsammaste du någonsin gjort?
Svar: Jag tror jag inte varit med om något "väldigt" pinsamt..

2. Vilka är dina favorit bloggar?
Svar: Jag läser alla bloggar som kommenterar oftas. Men annars
läser jag
N E V N A R I E N & Kan Dee.


3. Vilken är din favoritårstid och varför?
Svar: Sommar! Jag fyller år i Juli och älskar värmen!

4. Vilket är ditt favoritmotiv?
Svar: Jag älskar att fotografera natur ofc. Men jag älskar
också att fota människor.


5. Vad har du för kamera?
Svar: Jag fotograferar med Nikon D80. Läs mer på höger sida av bloggen.


6. Gillar du choklad?
Svar: Ja, enbart ljuschocklad. Jag hatar mörkchocklad.


7. Hur mång läsare har du per dag?
Svar: Det är ju lite olika, men oftas är det mellan 30-60 läsare per/dag.


8. Hur länge har du fotat?
Svar: Med min kamera har jag fotat snart i ett år. Men annars har jag fotat
med min mobilkamera väldigt länge.


9. Vad är ditt nästa inköp i kameragrejer?
Svar: Det blir nog blixt, vi får se.

10. Vad gillar du mest, foto porträtt eller macro?
Svar: Jag hatar verkligen denna fråga, men jag tror jag måste
ta macro. Men jag älskar att fota porträtt också!


11. Vad redigerar du dina bilder i?
Svar: Både i kameran & i program. Bla. Photofiltre


13. Senaste inköpet?
Svar: Närbildslins 4 +

14. Vår eller höst, och varför?
Svar: Vår, allt börjar bli ljusare och alla vårblommor blommar!

15. Har du någon favoritbild du har tagit?
Svar: Det var svårt. Men jag är oftas nöjd med alla bilder jag publiserar
på bloggen. Men här är favoriten just nu.
KLICKA HÄR!


16. Vad är ditt favorit djur?
Svar: Hund. Jag önskar jag hade en. Jag har alltid önskat mig en hund.
Min pappa är allergisk. Så vi har aldrig kunnat ha ett pälsdjur.


17. Bläckfisk elr räkor?(Att äta)
Svar: Räkor. När jag var i Cypern provade jag bläckfisk, jag hatar verkligen
smaken, blä!


18. Vilken är din favoritlåt?
Svar: Just nu är det Lil Wayne som gäller. Så jag får väl säga Bedrock/
Girl You Know med Young Money.


19. Din idol?
Svar: Lil Wayne, Black Eyed Peas, Pussycat Dolls.

20. Vad vill du arbeta med när du blir stor?
Svar: Min dröm är att bli fotograf.

21. Vad gör du helst en helt ledig dag?
Svar: Tar en lång sovmorgon och går ut och fotograferar hela dagen.

22. Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
Svar: Kreativ, fotonörd och vänlig.


TACK FÖR ALLA FRÅGOR!

Kommentarer

Postat av: Ewelina-foto

Publicerad 2009-10-26 13:43:30

Tack :D / jag o pappa



hahaha..

Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

Publicerad 2009-10-26 16:01:00

sv: samma här! ^^.

Förlåt för mitt sena svar ^^.

Postat av: Lexie

Publicerad 2009-10-26 16:45:33

bra frågor och svar :D

Postat av: M a ll a n m a mm a

Publicerad 2009-10-27 22:44:24

Fyller också år i juli och älskar också och göra det. Det är helt underbart!

Postat av: Josefine

Publicerad 2009-10-29 16:35:46

älskar dropp bilderna :D

Postat av: Josefine

Publicerad 2009-10-29 16:39:32

så ska de va ^^

Postat av: Fatima

Publicerad 2009-11-03 22:07:57

Jättefin bilder!Önskar att jag också hade en systemkamera..

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv