Felicia Karlström - storasysteralskarmode

JUST ME.

2009-05-30 @ 21:48:08 Publicerad i ,


Me, right now.

Heej! Är allt bra med er? Jag mår bra, nu sitter jag ute och har det bra. Idag har det varit
riktigt varmt! Idag har jag varit på dop. Min kusin Herman döptes och jag berättade en
dikt. Jag är fadder till Herman och kusin då :) Efter dopet åkte vi till Hermans hus och åt
smörgåstårta. hihi.

Har nyss sett på robinsson, jag tyckte att Jarmo skulle vinna. För han var riktigt värt
att vinna. Nu ska jag sitta här en stund till och svara på kommentarerna från förra inlägget.
Jag har inte bloggat på ett tag nu, tyvärr! Jag har haft jättemycket prov i veckan, eller 2
stycken. Och jag ville verkligen satsa! Imorgon är det morsdag och då ska jag till min
farmor & farfar och då får jag träffa Herman igen! :)

Peace
Felicia

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-05-31 12:54:34

fin bild. puss

Postat av: Julia tb

Publicerad 2009-05-31 13:48:25

SV: Åh vad härligt att höra underbaraste Felicia! Skönt att proven gick bra! jag hade också biologiprov;) Hoppas också att du får det betyg du vill ha vännen, håller tummarna! Snart får vi se...;)



Jaha, vad kul! Jo, jag har sett bilder på honom, söt! Jag vet, otroligt varmt! Ha det finast, I love you! Pusspuss!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-31 18:54:33

vad härligt med dop. jag var på ett förra helgen :)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-06-01 17:50:08

Hejhej, haru klippt håret? :D<2

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-01 20:45:40

kika gärna in hos mig och rösta på veckans blogg!

Postat av: j-15 år och idrotten styr mitt liv.

Publicerad 2009-06-05 12:43:59

Otroligt fina bilder!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv