Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-03-23 19:18:23

hallå :-) tack så mycket tjejen ! oj, vad svårt. det är nog svårt att ge tips när det gäller foto. jag går helt enkelt på känsla när jag fotar! testar mig fram hela tiden, tills jag får bilden jag är nöjd med. det bästa tips jag kan ge, är nog att alltid ta med dig kameran. man vet aldrig när den perfekta bilden dyker upp! :-)



kram!

Postat av: Frida [om mode och foto]

Publicerad 2009-03-23 19:49:11

tack cutie:*<3

Postat av: Frida [om mode och foto]

Publicerad 2009-03-23 20:06:41

myycket fina! :)<33

Postat av: Annies Fotoblogg

Publicerad 2009-03-25 18:18:45

Fin bild :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv