Felicia Karlström - storasysteralskarmode

NÅGRA BILDER FRÅN CYPERN!

2009-06-16 @ 18:53:06 Publicerad i Resor,


Genom fönstret på flyget.i wanna touch the sky.

Balkongen på mitt hotell, underbart? med palmerna och allt blått & vitt.

Utanför hotellrummet, massor med blommer & palmer och buskar.

Me on the beach.

Stranden på kvällen, underbart måste jag säga. 29+ på kvällen.

JAG ÄLSKAR PALMER.

En vacker blomma.


NU ÄR JAG HEMMA FRÅN CYPERN! IM BACK!
En underbar resa, jag älskar utomlands. Tänk, igår så låg jag på stranden och solade
och badade. Jag vill tillbaka! Men flygningen var inte så rolig, resan till Cypern gick toppen.
Men när jag skulle hem, så spydde jag på flygplanet. Flygplanet skakade hela tiden, jag
kunde inte sova eller någonting. Jag fick ont i magen och spydde. Men nu mår jag bra!
Bara lite trött, ska vila en stund nu och svara på alla kommentarer från andra inlägget!

Internet fanns på hotellet, jag orkade inte sitta där. Jag orkade inte! Jag låg i stället
och solade och badade. Jag tog en paus, helt enkelt. Skönt, måste jag säga!

Peace
Felicia

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-06-16 19:30:13

hihi, trevligt för jag har nyss kommit hem från danmark, så passande! ^^

fina bilder:*<3

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-16 19:46:09

åh vad härligt!

cypern är så himla vackert :)

Postat av: I S A B E L L A

Publicerad 2009-06-17 01:58:25

Härliga bilder, & jag tycker att du gjorde alldeles rätt i att inte logga in på datorn. När man väl är utomlands ska man njuta utav att vara där, datan kan man vara inne på hemma :)



sv: Härliga bilder, ser ut som du haft en trevlig resa ! SAknat dig med tjejen:D Vad hette hotellet du var på ? KRAM!

Postat av: amanda

Publicerad 2009-06-17 16:42:07

ååh ja är litte avesjuk på dig sötnos för då fotor så in-i-helvetes bra. puss<3



har frågestund i bloggen nu! fråga på(L)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-06-17 17:37:15

fusk! jag vill också till Cypern ;D

Postat av: Julia tb

Publicerad 2009-06-17 18:12:24

SV: Åh välkommen hem Felicia! Jag förstår, det måste verkligen ha varit helt fantastiskt och underbara bilder! Dina bilder är alltid så fina, du är jätteduktig! Tusen tack, du är bäst! Jag blir så glad av dig!:) Själv hoppas jag på ännu bättre i nian såklart för jag är inte helt nöjd, lite snåla lärare nu haha;) Men så är det ju, i åttan drar de ju ut på de höga betygen...



Alltså det jag som är stolt över dig vännen! Grattis till betgyget, jag visste attt du skulle fixa G för du hade den viljan! Träning ger färdighet och det lönar sig att kämpa! Så himla bra verkligen!



Detsamma, jag hoppas att du har haft en underbar dag och att din sommar blir helt fantastiskt din med! Tusen pussar!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-17 19:03:00

sv: ja jag har varit i cypern. vi hade faktiskt pratat om det du och jag...

Postat av: emma

Publicerad 2009-06-17 19:28:02

så härliga bilder :D

Postat av: L I I I L L Y

Publicerad 2009-06-17 19:30:43

*SV:* Tack! :D

Postat av: sofie

Publicerad 2009-06-17 22:26:18

härligt de ser ut :)

Postat av: Viktoria- ♥ s t j e r n f a l l ♥

Publicerad 2009-06-18 00:09:32

Svar: ja, visst det kan jag kanske göra :D



----



Åh, vad härligt det ser ut att ha varit på Cypern ^^

Postat av: EBBA [fotoblogg]

Publicerad 2009-06-18 01:25:22

*svar:* åh, gud vad kul! :D det ser superhärligt ut ;) <3 visa mer bilder :D just nu ska jag strax sova, hade egentligen tänkt att kolla på oc, men vet inte riktigt om jag orkar ^^ själv? :D rösta gärna på mig här som nummer 1: http://fotoblixt.blogg.se/2009/june/utkast-1.html#comment

Postat av: Jossi

Publicerad 2009-06-18 08:51:03

Sv: Hm jag har inte så mkt för mej just nu, vaknade just o sen idag har jag verkligen fullt upp, haha, du sj då? :)



Åh har du varit i Cypern? shit va härligt :D

hade ni bra väder, hur länge var du där? åker dit imorn :)

Postat av: I S A B E L L A

Publicerad 2009-06-18 13:07:06

sv: Ja precis, då är vi överrens, haha !



Okej, tyckte det liknade ett hotell som vi vart på, men då vart det inte det:) Något roligt minne du fått med dig från resan? ;D KRAM!

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-18 20:15:58

Sv: Tackar ^^

Nää, inte speciellt, pratar med lite kompisar på msn, sj då?

Postat av: Frida

Publicerad 2009-06-18 20:48:41

sv: tack :D det är faktist en klänning, :)

ha det så bra :)<3

Postat av: Emma

Publicerad 2009-06-19 12:25:25

svar: naaw, tack sötnos! :D



åh, det ser helt underbart ut. <3

Postat av: linn

Publicerad 2009-06-23 13:09:22

nu saknar jag också till hotellet, take me back! <3

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv