Felicia Karlström - storasysteralskarmode

pluggkväll + dans.

2009-01-22 @ 20:25:30 Publicerad i ,

Hello sweeties! mår ni bra? jag mår bra, :) jag har nyss kommit hem
från dansen(street/disco) det var roligt, rolig dans ;) ska fortsätta dansa
där. imorgon ska jag ha biologförhör, och det känns som jag inte
kommer klara det men kanske kommer jag göra det. man kan alltid
hoppas på det bästa!
jag lovar att ni ska få lite "mer" bilder framöver
men jag ska snart få en ny design, det ska bli suveränt! ;) längtar
redan! ;) den kommer säkert bli jättefin! ;) men här får ni 1 bild.

Felicia
x

ikväll blir det bara biologi-plugg, hela kvällen. och jag får hoppas
att jag klarar det. jag kan tyvärr inte sitta här något mer ikväll. hugs

här får ni en bild på min & min älskling + min nya hoddie ;)

Kommentarer

Postat av: Jossi

Publicerad 2009-01-22 20:40:36

Sv: Aw, tack <3

de hoppas ja me, jag hatar hosta .__. de här hemskt, haha hostar typ ihjäl mej o ja som aldrig brukar ha hosta, usch fy ;o

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-22 20:44:06

asså du skryter hur j*vla mkt som helst om din kamera både här och på bdb!

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-01-22 22:21:43

;) Idag har jag tränat och sett på handbollen:) Lycka til på biologin=D

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-01-22 22:22:07

Vad har du gjort idag?^^

Postat av: L I N N E A B E N G T S S O N

Publicerad 2009-01-23 12:40:33

Tack sötis! :D

jag längtar gryymt mycket till sommaren, och ja, haha jag kommer fota sketamycket xD

Postat av: Carita

Publicerad 2009-01-23 23:50:16

hoppas pluggandet gick bra, fina du! :*

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-01-24 11:07:04

Fin blogg, vad har du för kamera ? :D

Postat av: Jonnee

Publicerad 2009-01-24 19:22:18

sv: ja, det går bra, den är snart färdig, det är bara popupen o liet småstuff, men skicka anv o lösen på mail så jag kan fixa den sidan där jag lägger in popup info..

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-01-24 23:01:44

Sv; jajamensan det stämmer ;)

Postat av: JosefinEmilie loves dogs

Publicerad 2009-01-24 23:36:54

Förlåt att jag tar upp plats i din blogg för ngt som inte är en vanlig kommentar.



Men jag måste bara uppmana dig och alla djurvänner att skriva på denna Namninsamling, för att hjälpa dessa stackars gatuhundar.

Skriv på för att stoppa föreningen som påstår att hundarna är friska, när dom egentligen är sjuka och psykiskt instabila. Föreningen vars veterinärer förfalska och friskförklarar hundarna i deras pass.

Dom transporteras under mycket dåliga förhållanden och deras liv riskeras gång på gång.



Jag anser att detta är djurplågeri!



SNÄLLA SKRIV PÅ.

Ni gör dessa stackars hundar en stooor tjänst.



Klicka er vidare genom länken i min blogg

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv