Felicia Karlström - storasysteralskarmode

torsdag. glöm dina bekymmer imorgon kommer det nya.

2009-01-08 @ 22:08:26 Publicerad i ,

Hello sweeties! idag har jag varit och simmat och varit
i skolan. har inte gjort så mycket mer..
imorgon ska jag
& min lillasyster,mamma & pappa och se på bio ;) ska bli
jätteroligt(!) det var länge sedan vi gjorde något sånt. har
liksom aldrig tid. jag och min lillasyster ska se
Yes Man
det ska bli superkul! någon som har sett den? jag har
läst jättemånga recentioner osv. och alla säger att den
är skit bra(!) nu ska jag fixa mig för kvällen.

bloggar imorgon! ps. det är fredag imorgon(!) woohoo!

Felicia
x


bild lånad från ; google.se

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv