Felicia Karlström - storasysteralskarmode

pictures.

2009-02-12 @ 22:24:51 Publicerad i Allmänt,

Hello sweeties! :] har inte hunnit bloggat, har haft ganska fullt upp.. nu ska jag
fixa mig för kvällen och kolla på tv. ;) har haft prov idag, gick bra! :) när jag kom
hem från skolan såg jag hur fint det var överallt, frost och solen lyste, första tanken
var "fotografering". jag hämtade kameran och gick ut och fotade, det blev fina
bilder faktiskt!:) visade dom nyss för mamma & farmor & farfar, dom älskade bilderna
och jag hoppas ni gör det också! :) jag har inte redigerat dom ett dugg, men ni får 1 bild
som jag blev rätt så nöjd över. :)

Felicia
x

ALLA BILDER PÅ MIN BLOGG ÄR COPYRIGHT SKYDDADE OCH DET BETYDER ATT INGA
BILDER FÅR TAS,LÄS MER HÄR:http://www.javascript.nu/copy.shtml

Kommentarer

Postat av: nicole,

Publicerad 2009-02-14 15:21:46

fin bild ;) allt bra med dig? :**

Postat av: My

Publicerad 2009-02-15 12:42:59

Fin bild!

Kolla gärna in min blogg!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv