Felicia Karlström - storasysteralskarmode

WATERDROPS.

2009-08-23 @ 18:53:25 Publicerad i Allmänt,





Två vattenbilder från igår, min favorit blev nog den första bilden.


Hej! Idag är det den sista sommarlovsdagen för mig. Jag trodde aldrig jag skulle behöva säga det. Men
sånt är livet. Det är bara fortsätta jobba på. Så imorgon blir det nog kanske en bloggning innan jag går
till skolan. Om jag hinner och orkar. Vi får se. För någon dag sedan stod det på skolans hemsida att vi
skulle sluta 11:50! Greeat! Men nu har dom ändrat till 12:30 !!! Och jag trodde också att vi skulle börja
sent. Men så blev det inte. 08:10 ska vi träffas i skolan :(.
Nu ska jag dricka något, jag blev sjukt törstig.
Ikväll blir det nog en film och ska försöka lägga mig i tid idag. Så jag orkar skolan imorgon!

Peace
Felicia

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2009-08-23 19:49:39

haha tacktack! :D

Postat av: Sandra - Piffad

Publicerad 2009-08-23 20:12:47

sv: jag hittade ett par sjukt snygga till idag på crispin :) spana in där också!

Postat av: Sandra - Piffad

Publicerad 2009-08-23 20:17:13

sv: sitter i soffan och dricker latte, ska börja på lite kollage och så till bloggen nu :) själv då?

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-08-23 20:23:16

guud så fint, speciellt nr 1 :)<3

Postat av: Anja

Publicerad 2009-08-23 20:32:18

Svar:

Tack så mycket! :) Just nu... Håller på och fixar inför skolan imorgon, lägger upp morgondagens outfit och sådär ;) Vad har du för dig då?

Postat av: Emma-Lee

Publicerad 2009-08-23 20:38:06

SV: hejj. (: Tack detsamma, fina kort också! ;D Jaha, haha vad coolt. ;p

Postat av: J E N N I F E R

Publicerad 2009-08-23 21:13:01

Sv: Jamen det är alltid härligt :'D

Och ja, det är tråkigt :(

Postat av: maja

Publicerad 2009-08-23 23:50:12

sv: oj, tack så jättemycket! vad glad jag blir, verkligen. dock så kan jag inte säga att jag håller med, tycker själv inte att jag är särskilt lik henne... men jag har hört det flera gånger, så något måste det väl vara!



underbara bilder förresten :)

Postat av: joakim berg

Publicerad 2009-08-24 18:05:02

Hej hej jag kör igen veckans blogg så ta chansen synas på min blogg bland mina ca 4000 läsare:)

Lägg gärna till mig på bloglovin med om du vill om du inte redan har mig:)sen säg bara till så lägger jag till dig med:)

Kommentera gärna vad du tycker om bloggen i övrigt så jag har en chans ändra om det är nåt ni ogillar.

men säg gärna bra saker med:)

Om du inte vill vara med ha en jätte bra dag:)

Postat av: Jess

Publicerad 2009-08-26 20:45:13

Jätte snygga bilder! :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv