Felicia Karlström - storasysteralskarmode

världens undergång.

2008-09-10 @ 16:59:22 Publicerad i ,

Tjingeling bloggen, imorse var man ju lite orolig pga. världens undergång.
har ni sett på aftonbladet och expressen om världens undergång. man blev
lite rädd faktiskt, först trodde jag de va ett skämt men det var det inte.
idag kl. 09:30 så satt dom igång maskinen undermarken , och dom lyckades
och världen gick inte under, jippi säger jag :) fast min so lärare ,sa
"att dom vet nog vad dom håller på med, annars skulle dom inte göra det"
så man blev faktiskt lite lugnare efter det. idag har jag inte gjort så mkt.
vare i skolan och gått hem och tagit det lite lugnt . var så trött och hade mkt
läxor så jag orkade inte va med nån polare. hihi.<3

Felicia
x

Här är en bild på "the black hole"





Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-09-10 17:28:07

det blir nog bbra ska du se:)

Postat av: Josiee

Publicerad 2008-09-10 17:55:02

skola och jobb mestadels...liten sväng på stan med en vän med:) själv då?

Postat av: Elli

Publicerad 2008-09-10 19:04:18

fin blogg

Postat av: astrid

Publicerad 2008-09-11 17:46:18

vilken har ni i SO? :F

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv