Felicia Karlström - storasysteralskarmode

today is a wonderful day.

2008-09-04 @ 16:40:53 Publicerad i ,

Heey bloggen, hur mår ni? jag har lite träningsvärk och lite ont
ihuvudet , annars ä det bra. idag har jag varit i skolan som vanligt.
inte gjort så mkt mer, kollat lite på tv och tränat lite på läxan. nu ska
jag snart äta mat, mamma har gjort nått nytt today. så vi får se om
det är gott, haha :) jag ska lägga in outfiten senare , efter jag har
ätit, men nu så ska jag gå och käka och kolla på tv :) hehe.
frästen idag har jag sprungit 3 varv. vi springer 3 varv runt våran skola
och jag tyckte det gick rätt ok, jag klarade det jallfall . hehe :)
mina två kompisar var inte på skolan idag, amanda borta, ylva sjuk.
fast imorrn så kommer amanda, och ylva kanske . jag hoppas
för vi ska kanske på stan, vi får se hur vi gör. byebye<3
bloggar lite senare, puss

Felicia
x
LTMSYF

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-09-04 18:42:47

absolut :) fin blogg!

Postat av: linda

Publicerad 2008-09-04 18:43:21

inte mycket :) själv?

Postat av: jennifer&julia

Publicerad 2008-09-04 18:56:32

hejhej, vad gör du ?

kommentera gärna vår blogg också, snälla! :)



kram!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv