Felicia Karlström - storasysteralskarmode

länggtar!

2008-09-10 @ 19:36:02 Publicerad i ,

Tjjohoo bloggen, har just beställt Lil Wayne's skiva "The Carter III"
jag längtar redan efter skivan. Jag gillar Lil Wayne, jag gillade inte
han förut men nu gillar jag han , hehe :) nu ska jag plugga, engelska.
fast jag tycker det är lätt, men ,men :) hehe, ska kolla på idol snart oxå.
imorrn har jag typ inget planerat, snart kommer min kompis från skellfteå
Linnea, min kompis. det ska bli kuuul. nu är det ganska mysigt här hemma
,mamma har tänt ljus överallt, jag älskar värkligen ljus, det blir så mysigt.
aja, nu ska jag plugga , har prov imorrn eller läxförhör. ja just det, idag hade
jag också skolfoto, haha : jag ser säkert miffad ut ,precis som förra året
antar jag, haha!

B L O G G A R   I  M O R G O N   < 3

      G O D N A T T  ! 

        F E L I C I A 
                X

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2008-09-10 21:08:56

svar på kommentar: wow, nån som kommenterar :D fin blogg du har!

Postat av: Sara

Publicerad 2008-09-11 15:11:34

Sv; Vad skönt!



Var idol bra? jag hann inte att se



Kramar

Postat av: Vanessa

Publicerad 2008-09-11 17:00:50

jag hatar plugg, inte alltid men när man e trött :/

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv