Felicia Karlström - storasysteralskarmode

frågestunden, svar ;

2008-09-24 @ 19:28:51 Publicerad i ,

Tjooohejsan bloggen, här får ni svar på alla frågor :)

Felicia
x


Vilka bloggar brukar du läsa? Svar; jag läser allas bloggar, alla
som kommenterar och mina favoriter.

Vad gör du helst en ledig dag? Svar; ojj, jag vet inte är med mina
kompisar och går en promenad,kollar på tv , sitter och bloggar. (=

Har du något husdjur? Svar; ja , jag har faktiskt 5 fåglar. vi köpte
först en hane, och sen så köpte vi en hona för vi tyckte att han skulle
få en tjej. sen så fick vi 5 ungar, och 2 ungar dog så vi behöll alla 3 för
min lillasyster ville ha kvar dom. sen så dog hanen, så vi köpte en till
fågel , eller vi fick den. så nu har vi 5 fåglar igen.

Din största dröm? Svar; det var svårt. har alltid velat bli en artist. men
annars vet jag faktiskt inte, kanske fotograf eller datadesigner :)

Favoritgodis? Svar; haha, jag gillar faktiskt de flesta, men en ut av favoriterna
är såklart twix :)

Hur lång är du? Svar; i don't know, typ 1,60 cm.

Hur är det med killar? Svar; har ingen kille, singel. hihi

Vad är din bästa egenskap? Svar; haha, jag vet faktiskt inte. är
ganska bra på att dansa, har dansat ett tag nu :) and i love it!

Favoritblogg?  Svar; älskar värkligen kenzas
och stinalees. mina favorit bloggar jag läser varje dag faktiskt.

Godaste mat? Svar; älskar värkligen tacos och pizza :)

Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord? Svar; guuud
kan typ inte svara på den frågan. hmmm, självsäker, älskarkompisar,
djurälskare kanske =)

Varför ska man läsa just din modeblogg bland alla andra tusentals?
Svar; jag är en tjej som skriver om allt, lite annorlunda. skriver det jag
tycker och tänker. vissa skriver bara om saker, tex. djur, mode. men
jag skriver helt enkelt om allt, mellan himmel och jord.

Favorit färg? Svar; svart,blå.
Vilken färg har du på din tandborsta? Svar; haha, jag har eltandborste. grå,vit. :)  
Idol?
har alltid haft 2 idoler, kommer alltid ha (Pussycat Dolls,Black Eyed Peas).
Favorit ord? Svar; haha :) 

Vad vill du göra med ditt liv? Svar; svår fråga. har aldrig tänkt på det. =) sorry.
jag vill leva, det är det bästa ordet.

I vilken stad bor du i? Svar; Sundsvall.

Vart brukar du handla? Svar; jag handlar lite olika. om du menar kläder
så brukar jag shoppa på H&M, Gina Tricot, Vero Moda, Monki. det är olika.

Varför började du blogga? Svar; jag började bloggar för jag vill skriva, berätta
om mitt liv.

Ditt mål med bloggen? Svar; hmm..  ligga på webblogg-listan :) skulle vara
hemskt kul att bli som kenza, och dom :)

Samlar du på något? Svar; faktiskt inte. men folk tror jag samlar på örhängen
men det är inte så jag samlar, utan att jag älskar att ha på mig olika örhängen.

Favoritbok? Svar; aa, Sukari min vän, I orkanens spår.

Hur många läsare har du om dagen? Svar; vet inte runt 30 stycken. vissa
dagar blir det rekord.

Vad har du för planer för framtiden, studera, jobb? Svar; jag vet inte, men jag
skulle gärna vilja jobba och säkert studera till något. vi får se vad som händer i
framtiden, jag kanske blir något roligt.

Vilken ögonfärg har du? Svar; blå =)

TACK FÖR ALLA FRÅGOR :) ROLIGT MED SÅ MÅNGA. TACK!

Felicia
x

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-09-24 20:50:55

jag har vart i skolan och promenerat sj? :D

Postat av: daniella

Publicerad 2008-09-24 21:01:23

svar: haha, yes mycket plugg. dock har jag studiedag imorgon, skönt. idag har jag bara varit i skolan. dudå? tack sötis, puss.

Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

Publicerad 2008-09-24 21:05:25

haha okej, alla typ har väl samma böcker :P

Postat av: M A D D E L I C I O U S [Bloggdesign NU halva priset!]

Publicerad 2008-09-24 21:47:57

Tack vad rart av dig! Vi får se hur det blir. Om jag vågar :D

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-09-24 22:10:26

naaw vad söt du är :) hihi..



okej :/ lycka till med pluggandet då!



kul med frågestund =) jag tror jag också ska ha det snart, kanske imorn? hehe får se..

Postat av: Tessi

Publicerad 2008-09-24 22:44:59

vilken tur då :D hehe



gjort idag?

Postat av: Christine

Publicerad 2008-09-24 23:19:59

sv; haha ops, me and me kunskap om sveriges geografi haha... :)

Postat av: Sara

Publicerad 2008-09-25 18:47:27

Sv; Okej, jag har nyss pluggat!

Vad händerikväll?;)

Kram

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv