Felicia Karlström - storasysteralskarmode

filmkväll

2008-09-13 @ 21:13:01 Publicerad i ,

hejhej bloggen, har inte bloggat på ett tag nu. haha 1 dag tro jag :) men
igår så var ja me min kompis, och jag sov över hos henne,inte första
gången jallfall haha :) igår så käkade vi godis och kollade på en film,som
jag och min kompis värkligen gillar, vi älskar dansfilmer. filmen "honey"
är en super bra dansfilm, som finns och köpa billigt. för det var ett tag sen
den gjordes, (2004) tror jag det var dom spelade in den. se den om du inte
har sett den , jag rekommenderar dig den! idag har jag varit på komfrimations
grej, så vi åkte in till stan och testade på aikido, som jag inte var bra på, haha:)
jag är sämst på kullebyttor så hehe, det gick inte så bra, men annars vare ganska
roligt, men jag skulle inte vilja börja i det. och sen så har jag varit med mina
kompis och vi gjorde inte så mkt, än att vara i kyrkan och skratta.. :)


Felicia
x


här är filmen honey.  <3

Kommentarer

Postat av: Vanessa

Publicerad 2008-09-13 22:11:34

Då vill jag verkligen dit!!



kram

Postat av: Josse

Publicerad 2008-09-14 09:18:37

Hej =) jag gör inte så mkt, ska nog snart se lite One Tree Hill :D dudå? och du har också en fin blogg!



Åh, den där lilla killen i Honey är så söt! Speciellt när han säger ''honey'' :D

Postat av: astrid

Publicerad 2008-09-14 10:11:25

okej okej :)

Postat av: Dress Like a Princess

Publicerad 2008-09-14 10:14:58

ja skorna är inte så dumma :) åh jag älskar honey!!

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-09-14 12:26:45

tack så mkt :D skorna kommer från Bianco. Kraamis

Postat av: Elli

Publicerad 2008-09-14 12:47:11

TAck. har du sett den film skit bra ´jag har sett den . Men har det bra

Postat av: Fia

Publicerad 2008-09-14 15:57:20

Tack:)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv