Felicia Karlström - storasysteralskarmode

film kväll,

2008-09-07 @ 00:22:30 Publicerad i ,

Heey bloggen, hur mår ni ? igår hade jag inte tid att sitta vid datorn,tyvärr.
och inte idag heller, för jag har varit på stan med en kompis. och lite sånt.
så jag har inte haft tid, men nu 00:17 har jag tid. haha :) det var ju bra va,
nu sitter jag hos en kompis. och vi har nyss kollat på en film "fucking åmål"
den var faktiskt bra, jag trodde den skulle vara sämre. men det va jättebra.
den får 4+/5+ av mig. den är en tonårsfilm, så ni alla vet :) för några minuter
sen så, klippte min kompis sig själv. lugg, ville hon ha :) och hon orkar ju inte
gå till frissan så hon sa "det är hur enkelt som hellst, det klarar jag själv" så
hon har klippt lugg nu, och det blev faktiskt bra. love it . haha :)
nu ska jag gå och fixa till min säng ,jag ska sova på i natt,
godnatt bloggare/läsare.

Felicia
x



                                                               HANDLING OM FUCKING ÅMÅL ;

Sextonåriga Agnes är ensammast i hela världen, det tycker i alla fall hon själv. Hon är djupt förälskad i Elin, en tjej som enligt ryktet har hånglat med alla skolans pojkar. Av en händelse kommer Elin hem till Agnes på hennes födelsedag. Efter den händelsen börjar Elin känna av att hon kanske har blivit homosexuell men fås på andra tankar när hon möter Johan Hult. Dagarna fortsätter och Agnes är lika kär i Elin som innan. Elin börjar är i sin tur bli osäker på sin kärlek till Johan Hult och beslutar sig för att göra slut. En dag i skolan drar Elin in Agnes på en toalett och försöker förklara att hon är kär i henne.

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2008-09-07 01:57:38

Vill du ha en ny deign?

Spana in min blogg, jag fixar dom gratis :D

Postat av: linda

Publicerad 2008-09-07 13:06:57

okejokej :) låter bra det!

Postat av: B L O N D I N A

Publicerad 2008-09-07 13:35:56

sv: naaaaaaw, tack sötnos! <3

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv