Felicia Karlström - storasysteralskarmode

photos from the wonderful summer.

2008-10-10 @ 23:22:03 Publicerad i Allmänt,

Tjjiingeliing bloggen, hur mår ni? nu har jag vare ute i mörkret till min
polare ,och vi har kollat på tv. inte gjort så mkt mer än det och lyssnat
på musik och sånt, har glömt och berätta vad jag gjort idag.. heh :)
Idag så har jag vare i skolan såklart och vare på stan en sväng.
köpte en bh och roll on. och såklart så åt vi en cheesburgare på
MacDonalds, hehe. vi var så hungriga, för lunchen var så äklig. fast
det är den ju alltid men,men. aja, nu håller jag på att redigera lite fina
bilder från i sommras, check it out;

godnatt frästen ,bloggar inge mer idag. nu
ska jag kolla nått på tv och äta nåt, yummyy <3

Felicia
x





Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2008-10-11 08:08:18

sv; tack så mkt :)

Postat av: LINDA

Publicerad 2008-10-11 09:55:47

Haha sötis :)



Gjort din bloggdesign själv?

Postat av: Ida Björck

Publicerad 2008-10-11 10:27:05

jättefina bilder :)

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-10-11 13:23:47

lovely..

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv