Felicia Karlström - storasysteralskarmode

today, a busy day . :/

2008-10-07 @ 21:14:00 Publicerad i ,

Tjooohejjjsan , nu sitter jag här och har massor av att göra.
ska se på tv snart.
oooops, faaan jag missade andra avenyn. haha :) jag missar
värkligen allt just nu
har så jävla mkt att göra. jag ska göra allt just nu, värkligen ,
ska ladda hem nå låtar
åt en polare, ska själv lägga in musik på mobilen och
bilder och ska slänga kläder i
tvätten , som mamma står och klagar över, ååå :) fan
 , jag ska göra allt. förlåt men man
får väl åtminstone säga "fan" hehe jallafall just nu.
aja, idag har jag vare i skolan och
imorse så ringde min polare och sa jag komm
er på skolan idag, heh :) och med ett
glatt leende i telefon, och typ 5-10min senare så ring
er hon och säger jag mår inte så
bra just nu. och hon lät aldeles spyfärdig :/ guuud
 vad jobbigt att ha magsjuka, blä :/
efter skolan så sprang jag med pappa 4 km jag
joggade faktiskt 3 km ,det är jag mkt
stolt över , haha :) nu ska jag gå innan mamma
 dödar mig(skojjar)
bloggar imorrn runt 3 tiden, jag lovar ! <3



Kommentarer

Postat av: haidi

Publicerad 2008-10-07 21:39:03

sv; [email protected]

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-07 21:50:08

Svar: Hej! Ja, det gör jag, haha! Jag gör inte så mycket, kom nyss hem från min träning och sitter och mumsar på lite müsli! Vad gör du? :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-10-08 11:05:07

Guuud vilka snygga bilder!!! <3 Vad har du för kamera?

Postat av: Felicia

Publicerad 2008-10-08 12:50:49

Jävlar vilken häftig bild den sista var! Tagit den själv?? Helt farcinerad!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv