Felicia Karlström - storasysteralskarmode

photos,

2008-10-04 @ 15:05:41 Publicerad i ,

Tjooohejs, hur mår ni?  själv mår jag bra, är bara lite trött.
ni ska få veckans bilder också som jag har fotograferat.
idag ska jag inte göra så mycket, ska bara ta de lugnt och
slappa och försöka städa lite, har ändå mkt att göra. bloggar
senare, här får ni bilder från veckan och helgen :)

Felicia
x


mitt nya halspand. :) yummyy.

min polare passade på att måla på tavlan.

ben and jerry's, måste köpa den nästa
gång också, suuuuper goood :)


nu är det höst, mysigt med tända ljus.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2008-10-04 16:30:42

Umgås med vänner, själv? ;)

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-05 19:15:57

jättefint halsband :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv