Felicia Karlström - storasysteralskarmode

björnbär..

2008-10-12 @ 21:00:53 Publicerad i Allmänt,



Tjjiingeliing, hur mår ni? själv mår jag bra, lite seg bara. idag har jag varepå en promenad ute
 i skogen, vildmarken. med mamma och pappa. jag tycker det är mysigt att gå i skogen ja,
det var mkt folk ute idag. många som är ute och promenerar och plockar svamp. heh:)
själv så fotograferade jag ett hjortron idag, eller flera :) heh, tyckte den blev mysigt på nått sätt.
imorgon är det ju skola/jobb igen, själv skulle jag gärna vara ledig någradagar till. men på
fredag då ska jag till uppsala som kommer bli jättekul. några från min klass kommer få
ta ledigt från skolan och åka med X2000 till Uppsala, jag längtar.  hehe :) <3
nu ska jag kolla på tv och äta nått och lägga mig. är så himla trött idag. frästen har jag sett
lånat Day After Tomorrow,för jag missade filmen. suuuper bra,säger jag bara den får
faktiskt +++++ plus av mig. älskar värkligen den.

Bloggar imorrn, hoppas ni får alla en bra måndag.

Felicia
x

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-10-12 21:07:27

hehe okk :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-12 21:25:49

sv: nej inget speciellt, sj?:)

Postat av: anna

Publicerad 2008-10-12 22:41:34

tack =) det var riktigt gott! nu ska jag hoppa i säng. själv då?

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-10-13 00:16:09

SovGott:)

Postat av: linnea

Publicerad 2008-10-13 03:21:17

de såg verkligen inte ut som hjortron :P de är ju orange till att börja med

Postat av: Ida Björck

Publicerad 2008-10-13 07:41:04

svar: inget speciellt just nu, själv? :) kram

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-10-13 16:48:02

Svar: Japps det har jag fina? :D

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv