Felicia Karlström - storasysteralskarmode

dagensoutfit.

2008-10-24 @ 16:57:56 Publicerad i ,

Tjiingeliing, hur mår ni? själv mår jag bra. ikväll blir
det myskväll med en polare. ihelgen ska jag ta de
lugnt och bara slappa, och blogga såklart. nu sitter
jag vid min vanliga dator, eller (min) som jag alltid
lägger in bilder i . men nu ska jag hjälpa mamma
med tacosen , yumyyy<3 bloggar senare eller så
blir det i morrn.

Felicia
x

jag har inte lagt in bilder på mig själv
på ett tag nu, men här får ni dagens outfit:


Kommentarer

Postat av: Angelica L

Publicerad 2008-10-24 17:00:47

Mysigt :D

Jag ska nog också bara ta det lugnt!

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-24 17:52:16

haha ja det gör jag =) jag tror att ja har dig där redan ska kolla, brukar dock inte vara inne där så ofta! kram

Postat av: L I S E

Publicerad 2008-10-24 20:57:33

fin outfit! :)







kram.

Postat av: Frida

Publicerad 2008-10-27 16:36:20

Jätte snyggt! <3

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv