Felicia Karlström - storasysteralskarmode

hey day.

2008-11-26 @ 19:12:37 Publicerad i ,

Halojsan alla där ute! hur mår ni? själv mår jag bara bra, min förkylning har
försvunnit, är superglad för det! jag hatar värkligen att vara sjuk / förkyld.
fast vem gör inte de? :] just nu har jag lust att bara lägga mig i sängen och
slappa hela kvällen lång, men jag ska plugga teknik, jag har teknikprov i
morgon, och jag hoppas jag klarar det! jag hatar omprov.
jag har lust att
shoppa, jag har blivit helt totalt shopping-galen nu! det är knappt en månad
kvar till julafton och jag, vill åka nu till stan och shoppa loss till alla mina
kompisar, och mina föräldrar + min kusin som föddes i fredags! :]
nu ska jag lägga på ett kol ,och plugga teknik och äta apelsin! hihi.
sen ska jag se andra avenyn. hugs! :]


Felicia
x

jag saknar sommaren så mycket. fast ändå gillar jag såklart julen :]

Kommentarer

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-11-26 19:56:47

Hejsan ^^ Hehe vad söt du är!

Tack så mkt :D är skiitnöjd med den! Superskön är den också, hihi.



Ja du, inget speciellt. Umgås med nära&kära, shoppar, fikar, festar, jobbar o.s.v :)

Vad har du för dig dåå? KRAM!

Postat av: Viccy

Publicerad 2008-11-26 20:09:46

Jobbigt med teknikprov :/, vad är det om?

Postat av: mikkaelo

Publicerad 2008-11-26 20:16:56

sv; jag med, så snygg :D

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-26 20:47:00

Sv; Hej sötis!

Jo jag mår bra är bara lite flummig, dudå?

Haha, nej men jag har ju blivit lite bättre på att ladda upp bilder eller?

Tack söt! <3

Vad ska du göra nu ikväl?

Kram

Postat av: Jessi

Publicerad 2008-11-27 09:19:23

skönt att du är frisk nu :)

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-11-27 14:16:53

Okej hehe =) vad mys! ^^

Igår såg jag på två filmer med min kille och bara tog det lugnt =) så häärligt!



Hoppas du har en bra dag idag! kram!

Postat av: Eveline

Publicerad 2008-11-27 17:23:40

sV; vad trevligt att stöta på lite sundsvallare ;)

Jag pluggar lite annars så tar jag det lugnt idag, sjdå? :)

Postat av: Josefine

Publicerad 2008-11-27 20:05:13

Fin bild :D

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv