Felicia Karlström - storasysteralskarmode

today,is a raining day.

2008-11-10 @ 20:16:23 Publicerad i Allmänt,



Tjingeling, hur mår ni?
själv mår jag bara bra. idag måndag har det
varit en jobb, eller en konstig och mörk & regning dag. idag har det
regnat lite, gillar inte regn men bara när jag är hemma, sitta inne
vid tv, och mysa :) men när det är skola, så blir det bara jobbigare
och tråkigare, och dagen blir konstig. hah :) idag har jag varit i skolan
och just nu funderar jag på alla framtida prov, vi kommer ha.
fast man ska inte oroa sig för det som kommer.. kommer också
snart få en kusin, som jag ser fram imot, för jag har ingen kusin
som är yngre än mig själv & min lillasyster. längtar värkligen!
ni får dessutom lite bilder från igår, jag fotograferade. och
ni får också en bild på min nya väska som jag köpte i lördags! :)

bloggar imorgon, såklart .)

Felicia
x







Kommentarer

Postat av: ROXY

Publicerad 2008-11-10 20:32:44

sv:hehe, tack, man är ju kattnörd :P



mysiga bilder!

allt väl? (:

Postat av: SOfie

Publicerad 2008-11-10 20:35:03

Åh tack! Din med!! :)

Postat av: Elin

Publicerad 2008-11-10 20:37:03

I norrköping har det blåst storm ! Mysigt med hösten :)

Postat av: ellen

Publicerad 2008-11-10 20:45:08

Idag har jag haft en ganska tråkig dag. En ny lång skolvecka, måndag och regn. Ganska tråkigt för min del. Hur var din dag? Roligare än min? :)

Imorgon är det skola och träning. Själv då?

Postat av: R EB E C C AJOHANSSON.

Publicerad 2008-11-10 20:54:20

Hejsan, mjo inte så speciellt mycket. :) Härligt härligt, jag såg på din vbild att du hade en mobil c902, jag hann ha min i en vecka, sen tappade jag den, så den är på lagning är det den du har fotat korten med? :D

Postat av: Louise

Publicerad 2008-11-10 21:21:13

Jo det gör han ju.

Men det är liksom hans jobb. Har följt honom för länge för att kunna ta honom på allvar. :)



Allt bra annars?

Puss

Postat av: FEBB

Publicerad 2008-11-10 22:44:28

Ja jag vill också ha den mest! Ska nog försöka köpa dne imorogn om det går :P nu ligger jag i min säng och bloggar och pluggar kemi! ( försöker.., mkt roligare att blogga) dudå gumman?

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-11-11 12:01:55

hoppas du får en bra tisdag! :)

Postat av: isabelle

Publicerad 2008-11-11 16:46:42

svar: hejsan :) jag mår super bra faktiskt.. fick tillbaks mina resultat i science.. not half bad ;) hur e det me dej?

älskar din blogg! stylish <33

Postat av: Andreas Berg

Publicerad 2008-11-15 14:09:16

Fina bilder :)

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-11-19 07:26:45

Diggar första bilden - ljusen.

Snyggt! :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv