Felicia Karlström - storasysteralskarmode

today.

2008-11-04 @ 21:51:45 Publicerad i ,



Hej blogg! hur mår ni alla? själv mår jag bra ;) idag har jag
varit i skolan.
och haft tråkigt. vi slutade jättetidigt idag! 11:50!
så himla skönt att få sluta 11:50, imorse sa jag till mig själv
när jag kommer hem så ska jag sova. men det gjorde jag
(inte) när jag kom hem så var jag pigg som en lärka, och
satt mig vid tv, och kollade på tv typ 1 timma, och sen blev det
datorn. såklart, men nu ska jag fixa mig för kvällen, är
värkligen jättetrött nu och ska försöka sova direkt när
jag har gjort mig färdig. Jag börjar 08:10 och slutar
15:10 imorgon, lite skillnad sen idag va?
ska fixa mig nu. bloggar imorgon!

Felicia
x

Kommentarer

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-11-05 13:10:01

Hehe ja jag ska göra det sen ;P ska sola ett par gånger till först bara! hehe..

okej vad kul! :D jag var också på halloweenfest i helgen.

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-11-05 13:10:01

Hehe ja jag ska göra det sen ;P ska sola ett par gånger till först bara! hehe..

okej vad kul! :D jag var också på halloweenfest i helgen.

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv