Felicia Karlström - storasysteralskarmode

skolan,, :(

2008-11-02 @ 22:08:22 Publicerad i ,

Tjingeling, hur mår ni? själv mår jag bra som vanligt ;) eller jag känner
mig lite konstig idag, vaknade upp hos en polare, av att min mamma
ringde mig på mobilen. jag var på gudstjänst klockan 11 idag. jobbigt!.
aa, det kan jag garantera er, vi var uppe jättesent i går kväll, och vi hade
totalt glömt bort det ;) så vi var uppe och snackade hela natten eller typ
till halv 3. Men nu ska jag fixa mig för kvällen och kolla lite på tv.
imorgon är det skola/jobb för alla er, och mig själv. jobbigt!
orkar värkligen inte gå till skolan, imorgon... men tyvärr måste
man ! x) och såklart börjar man med massa prov!


Felicia
x

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-11-03 18:31:01

aa, visst är det jobbigt med jobb..

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv