Felicia Karlström - storasysteralskarmode

money,money,money.

2008-11-27 @ 20:30:02 Publicerad i ,

Tjingeling alla! hur mår ni? själv mår jag bra, har lite ont i tungan för jag drack
oboy förut , jag trodde det inte skulle vara så varmt men det var suuuuper
varmt och jag brände tungan :D nice va? :] idag har jag varit i skolan som
vanlig och haft teknikprov, det känns som jag ska få göra om det. bra va?
jag känner mig så dålig för detdär, att jag inte har pluggat tillräckligt.
frästen igår skrev jag att jag skulle kolla på andra avenyn ,men det var ju
inte igår , haha jag hade fel. jag trodde det var torsdag igår, så jag hade
planerat en kväll med andra avenyn med en kopp te, men så blev det inte.
jo, såklart blev det te, men inte andra avenyn. idag torsdag så ska jag se
andra avenyn. måste skynda mig nu, jag ska också läsa ca.40 sidor..
som jag ska läsa till svenskan, hänger lite efter för jag tycker boken är
dålig , haha :) + ska jag göra typ 40 frågor om boken,,, det kommer gå
väldigt bra . jag har ett sånt där minne som glömmer vad jag har läst.
så jag är sämst när det gäller sånnadär frågor. frästen imorgon ska jag
träffa min kusin som föddes förra fredagen. ska bli kul att träffa han.
nu ska jag kolla på andra avenyn, hugs :]

Felicia
x

Kommentarer

Postat av: ella

Publicerad 2008-11-27 22:53:51

hehe jag glömmer direkt typ vad ja läst,iaf när man gick i plugget.;)

sov gott=)

Postat av: Jessi

Publicerad 2008-11-28 16:57:34

fin bild :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-29 12:02:40

Fin bild :)

Postat av: lisa тяiин ´

Publicerad 2008-11-29 12:06:14

ja jag har gjort min blogg sj :) awe tack din blogg är oxå jätte fin ^^ nej jag gör inget spec, laddar ner lite nya låtar. sj? :)

Postat av: LINA

Publicerad 2008-12-06 13:28:36

snygg bild <3

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv