Felicia Karlström - storasysteralskarmode

last night.

2008-11-15 @ 15:34:58 Publicerad i ,

Tjingeling people där ute! hur mår ni? själv mår jag bra :) har nyss kommit
hem från en polare. igår hade vi kul , eller aa superkul! :) var i skolan nästan
hela dagen , och sen så åkte jag och två polare till stan och shoppade, och
åt på kebabcity :) sen åkte vi hem till en polare och vi sov över där ! :) därför
har jag inte haft tid att lägga in ett inlägg & svara på alla kommentarer. ska
faktiskt svara på alla nu. ni ska få nåra bilder sen i torsdags också. ikväll
lägger jag in bilderna, håll utkik !

Felicia
x

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2008-11-15 16:07:20

sv: hon har typ brunkräm på sej, väldigt mycke! Hihi,naj jag pluggar bara medans pratar på mobil, dudå? :):)

Postat av: Carita

Publicerad 2008-11-15 16:32:37

Svar; Aww, tack sweetheart! :]

Jag använder en Canon EOS 400D, den är überbra. Vilka kameror tittar du på?

Postat av: G

Publicerad 2008-11-15 17:28:13

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, en ny lite annorlunda design ligger uppe, även personliga bloggar finns, välkommen och ha en fortsatt trevlig dag!

Postat av: Bella

Publicerad 2008-11-15 18:06:22

Vad skönt att hörra. gott lätt det också :) Ikväll vet jag inte vad som händer. Får se, om det tycker upp något kul kanske. Sj? Ha en bra Lördag!

Postat av: Bella

Publicerad 2008-11-15 18:20:16

Okej det låter jätte roligt faktiskt :) det är kul att möblera om. Jag kan inte det. Jag har lite för litet rum. Jag vet inte vad som händer ikväll faktiskt. Mina kompisar dissar mig ;) haha!

Postat av: hanna

Publicerad 2008-11-15 18:23:30

Glöm inte Veckans Blogg. Anmäl dig eller någon annans blogg i rätt inlägg. Kram H

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-11-15 18:26:06

Spana in dubbelbloggen och ge tips på vad vi kan göra bättre, både inom design och innehåll! :) Tackar för all hjälp.

Postat av: n

Publicerad 2008-11-15 19:12:40

Åh, kebabcity lät gott haha :D

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv