Felicia Karlström - storasysteralskarmode

lååång,tråååkig dag.

2008-11-05 @ 19:45:33 Publicerad i ,

Hejsvejs folket! hur mår alla? själv mår jag bara bra ;) idag
har jag varit i skolan, en lååång och seeg dag. jobbig också.
Vi började 08:10 och slutade 15:10. Jag hatar värkligen
onsdagar för att vi har typ 4 lektioner på rad, med 5 min rast.
och sen så har vi idrott efter dom lektionerna och sen har vi
matte och sen mat, och då är klockan 12:30. Man är ganska
hungrig då , jallafall :) jag har beställt en ny design oxå. ska
bli kul att se hur den blir :) säkert suverän som den jag har.
nu ska jag duscha, eller jag ska ta en bad och ansiktsmask!
gud vad skönt det kommer att bli, slappa i 20 min ;)
bloggar imorgon !

Felicia
x

Min polares dator, fick den av skolan, vadå orättvist? :)

Kommentarer

Postat av: juliette

Publicerad 2008-11-05 22:02:03

nej inte så mkt, lyssnar på musik,sj?(;

Postat av: Anja

Publicerad 2008-11-06 07:03:08

Svar:

Haha, det kan man inte höra för mycket! Vilken blogg var det du älskade nu igen? Haha, nej skojar.

Postat av: emma

Publicerad 2008-11-06 14:26:27

jadu, jag är just nu sjuk.. så jag gör ingenting speciellt. lyssnar på musik och lite annat. du själv?

Postat av: JOANNA

Publicerad 2008-11-06 16:55:01

TACK SNÄLLA DU<3 BLIR SKITGLAD

Postat av: ellen

Publicerad 2008-11-06 20:11:05

Okej, skoj! Jag ska kila på träning strax :)

Ha en bra kväll :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv