Felicia Karlström - storasysteralskarmode

this rose is to you, from me.

2008-12-10 @ 21:43:04 Publicerad i ,



Tjohejs cupcakes! :] hur mår ni i snön?
själv mår
jag bara bra, bara lite stressad inför SO provet och
svenska inlämmnings uppgiften + engelska glosor.
jag har hoppat över engelskan för att jag har ju SO
prov, jag tycker det är viktigare. det gör nog inget om
man inte kan alla på engelska förhöret.. :] men nu
ska jah fortsätta plugga och fixa mig för kvällen.
det är snart helg, tänk positivt nu. haha jag ska
jallafall försöka. till helgen ska ni få alla veckans
outfit + massa andra bilder. hugs =]

Felicia
x

(på bilden, en vacker ros som jag fick av min
farmor och farfar i komfrimationspresent. )

Kommentarer

Postat av: Carita

Publicerad 2008-12-10 22:01:27

Ett litet positivt tips jag fick av en kompis - från och med det att det är tisdag så kan du tänka "snart fredag". Det hjälper, jag lovar :*

Postat av: Alina

Publicerad 2008-12-11 18:12:18

hihi:) jag sitter o pluggar....uurk har prov imorn, själv då? :)

Postat av: Mahlin

Publicerad 2008-12-11 19:10:08

Sv: Grattis till vad? ;)

Jag sitter och lyssnar på musik medans jag väntar på min pojkvän, självdå? :)

Postat av: charlina

Publicerad 2008-12-11 19:12:27

sv: tack :) din också, jätte fin !

Postat av: Becca

Publicerad 2008-12-11 19:12:32

mmm.eller hur :(

Gör inte så mycket för tillfället...måste diska snart..usch!själv då?

Postat av: Jasmine

Publicerad 2008-12-22 19:17:54

Du är svinduktig på foto tjejen!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv