Felicia Karlström - storasysteralskarmode

if i can find the cat?

2008-12-28 @ 22:22:41 Publicerad i Allmänt,

Hello sweeties! hur mår ni? allt väl? själv mår jag bara bra ;)
idag har jag bara latat mig, såhär på en söndag :) var ute en
sväng och fotograferade bilderna nedanför, scrolla neråt.
har inte så mycket att skriva mer, men nu när jag sitter här
och kollar lite på mina bilder på fotspåren, så funderar jag
vad kul det skulle vara om man följde efter tex. ett par kattspår.
undra om man skulle hitta katten?, om man skulle komma
i kapp den? haha, lustig fråga.. nu ska jag sätta mig vid
tv och kolla lite mer på min anna phil box . hugs ;)

Felicia
x

ALLA BILDER SOM FINNS PÅ BLOGGEN HAR JAG FOTOGRAFERAT.
OM DU VILL LÅNA NÅGON BILD, SÅ FÅR DU FRÅGA OM LOV FÖRST!





Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2008-12-28 22:31:26

TACK:) jättefina bilder!!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv