Felicia Karlström - storasysteralskarmode

förlåt för allt pluggande.

2008-12-04 @ 21:08:55 Publicerad i ,

Tjingeling, alla ! hur mår ni? jah mår bra , jag är bara lite nervös
för fysik-provet. imorgon har jag prov, igår så hade jag engelska
läxförhör så jag pluggade hela kvällen och jag somnade med
fysikboken + så känner jag mig lite konstig. nu ska jag fortsätta
plugga fysik. and i hate it! haha jag gillar det inte för läraren och
för att jag tycker det är ett konstigt ämne. nu ska jag ta en kopp
vanlig te också :] haha, idag har jag varit i skolan och haft en
vanlig torsdag frutom att jag hade hål(ingen idrott) så jag gick
hem till mig en stund och käka lussebullar :]

Felicia
x

ska försöka blogga imorgon om jag hinner. förlåt för att
jag inte bloggade igår kväll & dagen före det. har haft så
mycket just nu. fysikprov imorgon, så jag har pluggat hela
veckan. men önska mig lycka till ! :]

Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2008-12-04 21:13:55

Hej :) Jag mår väl hyfsat, lite förkyld bara. Hur mår du själv?



Kram

Postat av: Neftaly

Publicerad 2008-12-04 22:59:54

Hej hej på dej! är nu tillbax efter allt krångel med bloggen tidigare.. Checka gärna in min nya!:) Ha en bra kväll! Kram <3

Postat av: Carita

Publicerad 2008-12-05 06:56:44

Svar; Jag mår bara fint! :) Själv då? Hoppas fysikprovet går bra cutie ;* ska du göra nånting trevlans i helgen?

Postat av: sandra

Publicerad 2008-12-05 08:36:20

så kul att du är med & tävlar :)

när tävlingen är avslutad hör jag av mig och meddelar om du är vinnaren eller ej :)

Postat av: Eimi D

Publicerad 2008-12-05 09:46:33

Hellu.

Schysst blogg.

Kika förbi min vetja.



LOve E

Postat av: Mimmi

Publicerad 2008-12-05 12:51:30

fin bild :)

Svar: hehe. allt bra?

Postat av: karolina

Publicerad 2008-12-05 17:59:53

tack :) ja då jag kommer ihåg dig. sitter och undrar om jag ska få magsjuka eftersom hon jag satt med på bussen hem fick det :P vad gör du?

Postat av: Malin

Publicerad 2008-12-05 18:55:00

Tack så himla mycket! :)

Postat av: gisela

Publicerad 2008-12-05 19:32:30

ja, och jag hatar det! nej jag gör inte så mycket, sak till ida snart, så det känns redan lite bättre! :D

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv