Felicia Karlström - storasysteralskarmode

tired..

2008-08-24 @ 22:17:04 Publicerad i ,

Hello Bloggen! Jag har knäppt kort nu , jallfall det var för typ 2 timmar sen. så hehe :)
men jag lägger in dom imorrn ,så hehe :) <3 har inte tid nu, är så trött måste fixa lite
grejer till skolan imorrn oxå, har typ inte fixat det. haha vet inte ens vad jag ska ha på
mig , men vi får se vad det blir jag knäpper kort på min outfit imorrn oxå , så vi får se
om jag hinner blogga imorrn , haha :) kanske har tid. men vi får se, godnatt <3


Felicia
x

L Ä G G   I N   B I L D E R N A   ,  I  M O R G O N  !  < 3

Kommentarer

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-08-24 22:19:58

okej vad bra =)



idag har jag shoppat och jobbat =D du då?



tack! :D den det är min tjejkompis som har hjälpt mig med hela min design, hehe.

Postat av: MJ

Publicerad 2008-08-25 01:11:30

Haha, ja eller hur ;-P

Postat av: MJ

Publicerad 2008-08-25 01:12:33

Åh tack så mycket! :-)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv