Felicia Karlström - storasysteralskarmode

stranden...

2008-08-25 @ 21:16:03 Publicerad i ,

Hellooo Bloggen! Nu sitter jag här och bloggar som vanligt.
 haha beroende vettni!imorrn så ska jag och min klass/skola till stranden,
och vi ska ha nå , övningar tsm.alltså jag känner så här
, jag skulle gärna göra nått annat, skulle hällre sitta och bloggahela dagen.
 haha. nu ska jag fixa lite grejer till imorrn ,och kolla lite på tv. och sen ska
jag nog lägga mig, idag har jag vare mä mina kompisar ;) och vi har typ ätit plommon
och det slutade mä plommonkrig,, vi hade en stege som mina kompisar stog på och
då såklart kom felicia på en idé !  plommonkrig, så jag började först kasta ett plommon
rakt i magen på ylva och vi skrattade och skrattade och jag började
 skaka på stegen så att mina kompisar nästan ramlade av dendära
stegen, faaan vad roligt det var, sen fickjag stryk, haha .)
en ut av mina polare kastade ett plommon rakt i pannan på mig
 så det kändes nästan som man skulle svimma, haha.

fan vad roligt det var asså. nu ska jag fixa
lite grejor, så vi ses imorrn,nu ska jag stänga av min bäste vän, datorn. GODNATT<3

Felicia
x

Kommentarer

Postat av: The HansonSisters

Publicerad 2008-08-26 15:01:39

Yeah, fucking nice eller hur! :)

Postat av: bitte

Publicerad 2008-08-26 15:09:52

jo hm mascara är bra men är tyvärr allergisk mot den

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv