Felicia Karlström - storasysteralskarmode

RAINING MAN!

2008-08-27 @ 19:51:14 Publicerad i ,

Heey Bloggen, idag har det varit regningt och trist. har varit i skolan som
vanligt idag, och vare mä nåra kompisar efter skolan. annars har jag inte
gjort så mkt mer än bara ligga och lata mig framför tv, och vilat en stund,
har haft lite ont i magen idag. men det går nog över. hihi ;)
vi dansade lite , när vi var hos en ut av mina kompisar, hehe :)
vi sjöng "it's raining man hallelulja , it's raining man...
det passade ganska bra, för att det regnade  ,haha :)
ska vila lite grann , nu och chatta lite på msn, sen så ska jag
blogga igen ,hehe, ska väl lägga in dagens outfit ;) hehe.

Felicia
x

NÅN SOM VILL GÖRA MIN BLOGGDESIGN ?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv