Felicia Karlström - storasysteralskarmode

music please?

2008-08-31 @ 17:18:28 Publicerad i ,

Heey Bloggen, idag har jag inte gjort så mkt, klev typ upp kl.12 och då ringde min farfar
som skulle bjuda på glass, så jag och min kompis åt glass. det var gott, daimstrut.
nu så ska jag till kyrkan mä nåra kompisar för vi ska snacka om konfirmationen.jag
har bestämt mig jag ska komfrimera mig,jag tycker det ska bli roligt. för man får
åka på utflykter och grejer, hehe :) så jag ska göra det. nu så ska jag lägga in lite
bilder på mig och min kompis och lyssna på lite musik . jag kommer blogga mer
lite senare, så vi ses bloggare och läsare<3


Felicia
x

här får ni en bild på gårdagens outfit;

Kommentarer

Postat av: sanibo

Publicerad 2008-08-31 17:26:51

sv: hah,

jadu jag checkar lite hår exstensions. du?

Postat av: marie

Publicerad 2008-08-31 17:34:14

Okej , tack för din röst.

Postat av: B L O N D I N A

Publicerad 2008-08-31 18:21:22

fiiint :)



sv: hehe okej.

Nee letar kläder typ, sj? :P

Postat av: marie

Publicerad 2008-08-31 21:03:53

Tack, jag kollar på film ,sj?

Postat av: Jess

Publicerad 2008-09-01 19:41:51

Hellu :) jag gör ibnte mycket, spelat elgitarr precis, och förresten! Om du gillar musik, lyssna på sabbra cadabra! :) vad gör du `själv?

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv