Felicia Karlström - storasysteralskarmode

LÖSNAGLAR

2008-08-29 @ 21:49:35 Publicerad i ,

Hey Bloggen! Idag har jag varit på stan mä två polare.
och det var roligt, jag shoppade såklart, jag köpte en
jacka/kofta/cardigan, jag vet inte riktigt vad det heter.
hehe, men den var dö fin ! så jag köpte den för endas
149 kr, REA , blev så lycklig. det fanns bara 1 kvar , så
jag hade tur. och jag köpte lösnaglar och lösnagelremover.
jag har på mig dom nu, det känns lite annorlunda att ha
det  , jag har aldrig haft det, men jag har alltid drömt om det
ända sen jag var liten . det är lite svårt att skriva , hehe ;)
men nu så ska jag kolla på nån film, frästen imorrn så ska
jag på disco, det heter polar. det ska bli roligt. så dit ska
jag mä en kompis. men nu ska jag kolla på dendära filmen,
jag skriver imorrn när jag vaknat.  här får ni bilderna på det
jag köpte idag ,ses imorrn , godnatt<3

Felicia
x


 
(jag har tagit bort naglarna ur kartongen,hihi )

Kommentarer

Postat av: Alina

Publicerad 2008-08-29 22:05:56

tack felicia! well idag har jag varit barnvakt ^^ sj då? kram!

Postat av: Tove

Publicerad 2008-08-29 22:44:57

Söt blogg! :)

Postat av: B L O N D I N A

Publicerad 2008-08-29 23:37:27

fint :)



sv: naaw tack , haha idag har jag inte gjort så mycket sj?

Postat av: Alina

Publicerad 2008-08-29 23:39:26

Åh härligt! Låter som en riktigt bra dag:) Nejmen tack hihi, du verkar också väldigt snäll måste jag säga:) Godenatten!

Postat av: [elina]

Publicerad 2008-08-30 09:56:02

SVAR; Jag har bara vaknat än så länge :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-30 11:46:30

Ha en bra dag!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv